عکس؛ برخورد با بدحجابی در کنسرت برج میلاد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

عکس؛ برخورد با بدحجابی در کنسرت برج میلاد

 
 
 
طرح تشديد برخورد با بدحجابي و مانكن‌ها در اماکن فرهنگی از عصر دوشنبه از برج میلاد آغاز شد.
 
 
 
طرح تشديد برخورد با بدحجابي و مانكن‌ها در اماکن فرهنگی از عصر دوشنبه از برج میلاد آغاز شد.

ماموران پليس پايتخت از عصر دوشنبه در ادامه اجراي طرح امنيت محله محور و امنيت اجتماعي طرح تشديد برخورد با بدحجابي و مانكن‌ها در اماکن فرهنگی را به مرحله اجرا گذاشتند.

در اين طرح ماموران پلیس امنیت اخلاقی با حضوری گسترده در مجموعه فرهنگی برج میلاد که در آن کنسرت یکی از خوانندگان قرار بود برگزار شود، ضمن برخورد با افراد بدحجاب از ورود آنها به کنسرت جلوگیری کردند.

از سوی دیگر برابر اعلام پلیس پایتخت اجرای این طرح در روزهای آتی در سایر اماکن هنری تهران نیز اجرا می‌شود.

 در طول برگزاری این کنسرت برابر اعلام مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي تهران بزرگ، "ل. الف"، بازيگر معروف سينما، تئاتر و تلويزيون نیز که قصد ورود به این کنسرت را داشت به دلیل بدحجابی مورد تذكر ماموران پليس امنيت اخلاقي قرار گرفت و نهایتا توسط پليس دستگير شد.

وی با اشاره به دستگيري يكي از هنرپيشگان زن سرشناس به علت بدحجابي در محل برج ميلاد افزود: نيروي انتظامي بارها تاكيد كرده است از برگزاري مراسمي كه در آن عفاف و حجاب رعايت نمي‌شود، جلوگيري مي‌كند.

وي افزود: امروز(روز دوشنبه) در مراسمي كه در محل سالن همايش‌هاي برج ميلاد برگزار شده بود، پليس از ورود افراد بدحجاب به آن ممانعت كرد.

بر اساس اعلام پليس پايتخت طي روزهاي آتي نیز مراحل ديگري از طرح تشديد برخورد با بدحجابي در تهران به مرحله اجرا گذاشته مي‌شود.

سردار احمدرضا رادان، جانشين فرمانده نيروي انتظامي نيز پيشتر با بيان اينكه پليس با موضوع بدپوششي برخورد مي‌كند، با برشمردن مصاديق بدحجابي گفته بود كه لباس تنگ و چسبان، روسري كه از دو سوي آن موي سر مشخص باشد، مانتوي بالاي زانو و شلوار تنگ از مصاديق بدپوششي است.

سردار احمد روزبهاني، رييس پليس امنيت اخلاقي ناجا نيز چندی قبل با بيان اينكه شرع ميزان حجاب را مشخص كرده است، گفته بود ما به كساني كه آرايش مو و صورتشان خلاف عرف و شرع جامعه است اما افرادي كه مانكن‌گونه هستند و به مكتب، ارزش‌ها و انقلاب به نوعي دانسته يا نادانسته دهن‌كجي مي‌كنند برخورد مي‌كنيم و ضمن انتقال آنان به مقر پليس با خانواده آنان تماس گرفته و از آنان مي‌خواهيم كه لباس مناسبي براي آنان بياورند.

وي با بيان اينكه پليس از اين افراد تعهد مي‌گيرد تاكيد كرده بود كه اگر اين افراد مجددا اقدام به تكرار رفتارهاي ناهنجار خود كنند براي برخورد قضايي به مقام قضايي معرفي مي‌شوند.  









































 




:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
:: برچسب‌ها: عکس؛ برخورد با بدحجابی در کنسرت برج میلاد ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Mohsen Moazeni
ت : چهار شنبه 24 خرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی